10 האפליקציות שאתם חייבים להתקין בסמארטפון שלכם

 

 

עולם האפליקציות משתנה מרגע לרגע – לאייפון, לאנדרואיד או לווידוס פון, לצרכי לימוד, מידע או פשוט כיף – המגוון הוא עשיר וקשה לבחור. אז ריכזנו עבורכם את האפליקציות שאתם לא יכולים לוותר עליהן – אפליקציות שיבדרו, יעניינו, יעסיקו את הילדים ועוד המון דברים…

 

1. “ערה?”

 

תוכנות צ’ט פופולארית מאפשרת שליחת מסרים, תמונות, סרטוני וידאו ואודיו בסטרימינג, בזמן אמת, מייד ובחינם. אחת הפופולאריות היא כמובן וואטסאפ, עוד אחת שצוברת תנופה בימים אלה היא Viber, המאפשרת לבצע שיחות רגילות שליחת מסרונים ושיחות וידאו, והכל בחינם. שתי האפליקציות  זמינות בשלושת מערכות ההפעלה (אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS). אפליקציות

להורדת Viber ל: אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS

להורדת WhatsApp ל: אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS

 

2. אל תשאיר למחר מה שאפשר לעשות מחרתיים

 

מרבית מערכות ההפעלה מספקות יומן ניהול משימות סטנדרטי, אבל אפליקציות ניהול משימות מוסיפות ים של צבע – וגם פונקציונאליות לעולם הזה, של ניהול זמן. למשל – AnyDo, אפליקציה ישראלית שנכנסה לחמישים הפופולאריות של טיים לשנת 2013. האפליקציה מאפשרת ניהול לוח שנה, משימות, ועוד. האפליקציה מתממשקת בקלות ללוחות שנה של אאוטלוק וגוגל, ומאפשר לשתף את המשימות עם חברים ומשפחה.

להורדת Anydo ל: אנדרואיד,  iOS

 

3. הישארו תמיד מעודכנים – אפליקציות חדשות

 

כל אחד רוצה להתעדכן על הדברים האחרונים שמתרחשים בארץ ובחו"ל, אפליקציית חדשות טובה לא רק תעדכן אתכם בכל מה שקורה, על פי ההגדרות שלכם, היא גם תרכז עדכוני RSS מאתרים אליהם נרשמתם, עדכוני פוסטים מהפייסבוק, ועוד דברים רבים.

 

אפליקציותאפליקציות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אפליקציית חדשות מומלצת עבור iOS ואנדרואיד למשל היא Flipboard. לבעלי ווינדוז פון – האפליקציה המומלצת היא Weave.

 

 

4. להתחבר לכל החברים

 

אם גם אתם, כמו 90% מהעולם, מכורים לפעילות ברשתות החברתיות – למה שלא תפרגנו לעצמכם מעקב אחרי החשבונות שלכם גם מהסמארטפון? לכל רשת חברתית גדולה יש אפליקציות שמתאימות לכל סביבה. אתם מוזמנים להוריד את אפליקציית פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, ואפילו תפוז פורומים, כמו גם אינסטגרם – ישירות לנייד החדש וליהנות מזמן איכות עם הקהילה או החברים, בכל מקום, בכל זמן. מרבית האפליקציות של הרשתות החברתיות הגדולות נתמכות בשלושת מערכות ההפעלה.

 

אפליקציותאפליקציות

 

 

 

 

 

 

אפליקציות

 

 

 

 

 

5. מוזיקה זה החיים

 

זה נכון שכל מערכת הפעלה מגיעה עם נגן מובנה, אבל למי מבינינו שאוהבים לשמוע מוזיקה ומשתמשים הרבה בנגנים בסמארטפון – מומלץ להשתדרג. TuneWiki מציע השמעה איכותית של רצועות מוזיקליות ביחד עם הצגת מידע ותמונות, כמו למשל מילות השיר תוך כדי השמעתו, וקישור לרשתות חברתיות בילט אין (שלא תתאמצו מדי לחלוק עם החברים את השיר המעולה ששמעתם הבוקר…) האפליקציה נתמכת על ידי שלושת מערכות ההפעלה.

להורדת Tunewiki ל: אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS

 

6. שופינג אונליין

 

ebay מספקת אפליקציה קטנה וחכמה לניהול המשתמש שלך גם מהסמארטפון. רכישה, מכירה, תשלום דרך פייפאל, וכל שאר הפונקציות – אפשריות בקלות ישר מהנייד. ואם אתם דווקא לא רואים סיבה לקנות משהו חדש – נסו את האפליקציה המצויינת של יד2 לסמארטפון. שתי האפליקציות נתמכות על ידי שלושת מערכות ההפעלה.

 

אפליקציותאפליקציות

 

 

 

 

 

 

 

להורדת אפליקציית ebay ל: אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS

להורדת אפליקציית יד2 ל: אנדרואיד, ווינדוז פון,  iOS

 

7. אפליקציית הבנק שלך

 

כל בנק בארץ מספק אפליקציה המאפשרת לקבל מידע ולבצע פעולות בזמן אמת מהנייד – לאחר התקנת האפליקציה, תתבקשו להזדהות כמו באתר הבנק, ולאחר הזיהוי ניתן יהיה לברר פרטים אודות החשבון, לקבל הודעות מהבנק, לבצע פעולות (כמו העברת כספים לחשבונות אחרים, הפקדה לחיסכון וכולי), ובחלק מהבנקים האפילקציה כוללת אפילו אפשרות להפקדת צ’קים וארנק סלולארי.

 

8. לפוצץ סוכריות – Candy Crush האגדית

 

אחד המשחקים הפופולאריים של כל הזמנים, שהסקרים עליו מגלים כי גם שנה לאחר ההתקנה הראשונית, הוא מעניין ומעסיק את המשחקים. מתאים לרגעים שבהם אתה ממתין בתור, צריך רגע של שקט לעצמך, צריך להרוג כמה דקות – או אם אתם תחרותיים במיוחד.

 

אפליקציות
להורדת האפליקציה ל: אנדרואידiOS

 

9. מה לא עושים בשביל הילדים – Fun English

 

הסמארטפון מציע מגוון אדיר של אפליקציות – חינמיות ושאינן חינמיות, ללימוד עבור ילדים ומבוגרים. בין התכנים הנפלאים שאפשר למצוא – אפליקציית חלל שמלמדת על מיקום הכוכבים, אפליקציות רבות ללימוד קריאה וכתיבה, אפליקציות לפעוטות עם צלילים, קולות חיות, מראות ושלל דברים נוספים.
האפליקציה שבחרנו לדבר עליה נקראת Fun English, והגירסה הבסיסית שלה היא חינמית, אם כי התכנים בתשלום של האפליקציה לטעמינו שווים את המאמץ. האפליקציה מתאימה לילדים כמעט בכל גיל, ומציגה אתגרים שונים מחולקים לתחומים – אוכל, חלקי הגוף, מספרים, ועוד. כל המשחקים מלמדים אנגלית באנגלית (האפליקציה נוצרה ע"י דוברי אנגלית והיא לא תוצרת הארץ) והם הרבה יותר מרתקים ממה שאפשר להניח שמשחקים לימודיים יכולים להיות…


אפליקציות
להודת Fun English : אנדרואיד iOS 

 

10. אבטחה חכמה


אז אחרי שהורדתם את האפליקציות הכי שוות לסמארטפון שלכם, אנחנו בטוחים שתרצו להגן עליו מפני גניבה או וירוס. נמליץ לכם לסיכום, להתקין אנטי וירוס טוב על המכשיר (למחשב שלכם יש – אז למה לא לסמארטפון?). אנטי וירוס חינמי מומלץ לכל פלטפורמה הוא AVG. בנוסף, מומלץ להתקין תוכנה לזיהוי מיקום המכשיר,
כמו Find my Iphone ל iOS , לאנדרואיד Ceres , או Anti Theaft Alarm עבור ווינדוז פון.

 

אפליקציות

 

 

 

 

 

פייסבוק yyydeals

 

כנסו לפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים על כל הכתבות הכי שוות  

03/02/2014

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

 

מלחמת דפדפנים

  מלחמת הדפדפנים – איך תבחרו  
  את הדפדפן שהכי מתאים לכם?  

מסך מגע

איך עובד מסך מגע?

פרסומות בירה

פרסומות הבירה הכי
מושקעות ומצחיקות שראיתם

תמונות

תמונות יפות ומצחיקות
שאהבנו במיוחד