אפליקציות ישראליות ששווה להכיר

 

לא סתם אנחנו עם הספר. גם בעולם האפליקציות, יש לנו, הישראלים, כמה הברקות ששווה להכיר. אספנו עבורכם את האפליקציות המבריקות שהן פרי פיתוח ישראלי, שיהיה גם לכם במה להתגאות…

 

כל האפליקציות שמופיעות ברשימת הגדולים שלנו זמינות להורדה בחינם (לפחות בגירסה המינימאלית לשימוש) ומאפשרות הורדה ושימוש בסביבות אנדרואיד ו – iOS לכל הפחות.


תפתח את הרשימה – איך לא? Viber


אפליקציית וייבר, המהווה סוג של תחליף לוואטסאפ המוכרת, היא אפליקציית שיחות ומסרים מיידיים, שפותחה על ידי ישראלים ומשרדיה ממוקמים בקפריסין. התוכנה הושקה בדצמבר 2010, וכיום היא תומכת בכל הפלטפורמות הסלולאריות ומחזיקה מעל 200 מיליון משתמשים. לאחרונה הצליחה וייבר לעשות אקזיט ונמכרה תמורת כמעט מיליארד דולרים (900,000,000$) לענקית האינטרנט היפנית ראקוטן.

להורדת האפליקציה Viber


Waze – האפליקציה שהעלימה את השאלה – אז איך מגיעים אליך?


אין הרבה מה להכביר מילים על ווייז האגדית, אפליקציית ניווט חינמית שהושקה בשנת 2008 ונמכרה ב 2013 לגוגל. האפליקציה מאפשרת ניווט מבוסס לוויין, אבל החידוש המדהים הוא שהיא גם סוג של רשת חברתית, ויודעת לדווח על מפגעים או הפרעות בדרך, האטה בתנועה, ואפילו מכמונות מהירו, כל זאת על פי דיווחים של משתמשים שנוסעים באותה הדרך, וכן מאפשרת לזהות מיקומים של מכרים שמאפשרים לראות היכן הם דרך התוכנה.

להורדת האפליקציה Waze


Drippler – מה חדש? מה ישן? מה אפשר לחדש?


אפליקציית Drippler הישראלית היא כוכב עולה בשמי האפליקציות “משלנו”, עם קצת מעל חמישה מיליון משתמשים, באנגרואיד וב iOS. האפליקציה סורקת את הסמארטפון והופכת “המבוגר האחראי” – מודיעה על עדכוני תוכנה, אפליקציות חדשות מעניינות (כן, היא “לומדת” את הטעם האישי של בעל המכשיר), עדכוני אפליקציות, ועוד. האפליקציה הושקה בשנת 2011 ורק לפני כשנה השיקה גירסה תומכת iOS של האפליקציה.

להורדת האפליקציה Drippler


Drippler


Onavo Count – מי אכל מרוחב הפס שלי?


אפליקציית Onavo Count תציג בפניכם באופן צבעוני וברור מי (מהאפליקציות שלכם, כמובן) “זולל” את רוחב הפס שלכם ברשת, ומי אחראי לבזבוז תעבורת הנתונים. היא תעזור בצמצום תעבורת נתונים ובצמצום התשלומים לחברות הסלולאר.

להורדת האפליקציה Onavo Count


Onavo Count


Magisto – להיראות כמו מיליון דולר


האפליקצייה הישראלית גייסה לא מזמן מעל 20 מיליוני דולרים לטובת אפליקציה מצליחה המאפשרת עריכת סרטונים מסרטוני מקור ותמונות סטילס, בצורה מקצועית ובליווי פסקול לבחירתכם. כל סרטוני המקור, התמונות והסרטונים המתקבלים כתוצאה, מועלים אוטומטית לרשת החברתית של האפליקציה, והיקפי השימוש המדווחים הם מעל 20 מיליון צפיות בכל חודש, מעל 20 מיליון משתמשים רשומים באפליקציה.

להורדת האפליקציה Magisto


Magisto 


 

PrintIt


 

אפליקציה ישראלית חינמית לאייפון המאפשרת לכם להדפיס כל מני דברים ישירות מהנייד. בעולם הסמארטפונים בו המצלמות של הטלפונים נהפכו כמעט הכלי העיקרי לתיעוד החיים והטלפון הוא מקום האיחסון של רוב התמונות, הרבה יותר פשוט להשתמש באפליקציה כמו זו מאשר להסתבך עם העברת הקצבים למחשב ואז לדיסק און קי.

 

להורדת האפליקציה PrintIt


 

PrintIt


Bip It – לדבר עם הטלפון

 

תמיד רציתם לדבר עם הטלפון בעברית? סוף סוף זה אפשרי! אפליקציה מגניבה וחינמית המאפשרת לכם לדבר עם הסמארטפון ולתת לו פקודות בעברית, אם זה להתקשר, לסמס או לנווט, עכשיו הכל אפשרי. אפליקציה מעולה לנהגים שצריכים להתקשר או לפתוח את אפליקציית הניווט בזמן הנהיגה.

 

להורדת האפליקציה Bip It

 


Bip It


Sync.Me


 

אפליקציה שימושית ביותר המאפשרת לכם לסנכרן את אנשי הקשר שלכם עם רשימת החברים לכם בפייסבוק. האפליקציה תעדכן אתם על ימי הולדת, תראה לכם תמונות חדשות שהם מעלים וכל מני עדכונים שלהם.

 

להורדת האפליקציה Sync.Me


 

Sync.Me


לוגוטסט


 

משחק ממכר וכיפים שגם יפעיל לכם את המוח והזיכרון. המשחק בנוה מכמה שלבים שבכל אחד מהם מספר לוגוים שעלים לגלות את שמם. הלוגוים לקוחות מהטלוויזיה, חברות, אינטרנט, בקיצור מכל מקום. חושבים שזה כזה פשוט? מהר מאוד תגלו שגם אם אתם רואים אותם כמעט כל יום, בזמן אמת קשנ לנו להיזכר בשם של הלוגו. תהנו!

 

להורדת המשחק לוגוטסט


 

לוגוטסט

 


Contacts+ – ניהול חכם של אנשי הקשר שלכם

 

אפליקצייה מקסימה, ידידותית ונוחה לשימוש, שמנהלת את אנשי הקשר שלכם, תהפוך את אנשי הקשר לזמינים יותר – בכל פלטפורמה (כולל רשתות חברתיות!). דרך האפליקציה תוכלו – להתקשר לאנשי קשר, לשלוח הודעת טקסט, לארגן את אנשי הקשר שלכם בקבוצות לפי רצונכם, להציג את אנשי הקשר לפי ערכות נושא שונות, ולצפות בהיסטוריית שימושים ושיחות. לאפליקציה מעל חמישה מיליון משתמשים, והיא גייסה כבר מיליוני דולרים. כרגע עיקר הפיתוח מתבצע ממרכזי החברה שעברו מארצינו הקטנטונת הישר אל עמק הסיליקון.


להורדת האפליקציה Contacts+

Contacts+

 


Glide – שיחות וידאו מיידיות

 

נכון שכבר אפשר לדעת איפה כל אחד בכל זמן וגם לשלוח הודעות מיידיות, כולל תמונות וסרטוני וידאו… אבל איך מדברים עכשיו בוידאו עם כל אחד? לשם כך יש Glide, אפליקצייה “משלנו”, המאפשרת שליחת הודעות וידאו מיידיות, שיחות וידאו ואפילו שיחות וידאו מרובות משתתפים. לכן קיבלה את הכינוי המחמיא – וידאו ווקי טוקי. האפליקציה מצטיינת גם באיכות התמונה המועברת וגם באיכות השירות – מיידי, ללא ניתוקים, וללא אכזבות. האפליקציה היתה מועמדת מובילה בתחרות הסטארטאפים של Disrupt.


להורדת האפליקציה Glide

Glide

 


Get Taxi – מונייייית!

 

נמאס לחפש מונית פנויה? נמאס לחכות לנהג המונית שיחזור מהנסיעה האחרונה שלו ויתפנה אליכם? אפליקציית Get Taxi מאפשרת לא רק להזמין מונית בלי להתקשר לאף אחד (כלומר בלחיצת כפתור בלבד), אלא אפילו לזהות מיהי המונית הפנויה הקרובה ביותר ולקבל את השירות המהיר ביותר האפשרי – וכל זאת באופן מיידי ובלחיצת כפתור אחת! לאחרונה, Get Taxi הרחיבה את שירותיה לזימון כלי שיט, וכמובן, האפליקציה מציעה שירות VIP ורשת חברתית של נוסעים.


להורדת האפליקציה Get Taxi

gettaxi

 

Any.Do – צריך לעשות את זה? זה נעשה!

 

אפילקציית ניהול המשימות המוכרת Any.Do מציעה למיליוני משתמשיה (נאמר כי אחוז אחד מכל משתמשי iOs משתמשים באפליקציה זו – מה שהופך את האפליקציה לאפליקציית ניהול המשימות הפופולארית ביותר בקרב משתמשי אייפון) מערכת ניהול משימות יעילה, נוחה וידידותית. היא הוקמה בשנת 2010 ומאז זכתה באינספור פרסים נחשבים, ביניהם פרס האפליקציה הטובה ביותר עבור משתמשי אנדרואיד, האפליקציה הטובה ביותר עבור משתמשי iOs, ה – Top 10 של משתמשי אנדרואיד, ועוד.


להורדת האפליקציה Any.Do

anydo

 

ישראל – מעצמת אפליקציות אדירה

 

זהו רק חלק קטן משפע האפליקציות שהמוח הישראלי החריף שלנו הציג לעולם. עוד אפליקציות מוכרות שנולדו כאן, לא רחוק – Yokee, ooVoo, Mobli, Vodio, Rlive, ועוד, ועוד. אין ספק שממש ברגע זה נולדות עוד אפליקציות מגניבות, שימושיות, ידידותיות ויעילות לשימוש בפלטפורמות הסלולאריות השונות. אז, תתנסו ותיהנו, ואנחנו – נמשיך לעדכן אתכם באפליקציות שחשוב שתכירו!
 

פייסבוק yyydeals

 כנסו לפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים על כל הכתבות הכי שוות  

30/04/2014


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך:

מאפס עד 14 ב - 4 דקות

מאפס עד
14 ב – 4 דקות

5 אתרי מוזיקה מעולים

5 אתרי מוזיקה
מעולים

איך לצלם טוב יותר עם הסמארטון

איך לצלם טוב
יותר עם הסמארטפון

צולמו בדיוק בשניה הנכונה

צולמו בדיוק
בשניה הנכונה