הגאדג’טים ההזויים ביותר בעולם

 

המאה העשרים ואחת הביאה עימה פיתוחים טכנולוגיים מרשימים ביותר. רבים מהפיתוחים האלו תורמים במידה ניכרת לשיפור באיכות כל תחומי החיים, במישור המקצועי והפרטי. אנחנו כבר רגילים לצלם, לשלוח מיילים, לשחק ולקבל מידע מגוון במכשיר שבמקור משמש בכלל לשיחות טלפון, רגילים שיש רובוט ששואב עבורנו את האבק ואפילו להדפיס בתלת מימד מכשירים שונים. יחד עם הפיתוחים הטכנולוגים מגיעים גם פיתוחים שלעתים הם משונים, לעתים משעשעים, לעתים הזויים. הגאדג’טים. אז מה היה לנו בזמן האחרון?

 

 

מצעד המוזרים

גאדג’טים הם פיתוחים שלעתים נחוצים ולעתים פחות, אולם ללא ספק מדובר במקרים רבים בגאונות טכנולוגית. לעתים לא ברור למה התכוון המפתח בדיוק, פעמים אחרות אנו שואלים את עצמנו “איך לא חשבו על זה קודם”. אז מה התבשל לאחרונה בתחומי חיים שונים?

 

משחקים ממכרים – אחד הגאדג’טים הטכנולוגיים המוכרים ביותר לחובבי המשחקים הוא משחק הפלאפי בירד האגדי. משחק זה פותח על ידי דונג נגויאן עבור האייפון והאנדרואיד. המשחר עורר באז כה עצום והגיע למימדי התמכרות כה גבוהים בקרב הציבור, עד שרק לפני מספר ימים החליט המפתח להסיר אותו מחנויות האפליקציות מאחר ולדבריו “אינו יכול להתמודד עימו ועם ההצלחה שלו יותר”.

 

לאכול עם חיוך – הלחם הקלוי של ארוחת הבוקר משעמם אתכם? אין בעיה. אב טיפוס חדש מציג בפניכם טוסטר שמוריד תמונות מגוגל מדי בוקר ומדפיס אותן היישר על גבי הלחם הקלוי. מי אמר שמשעמם לאכול טוסט?

 

גאדג'טים

 

על עכברים ואנשים – מה עושים שמרוב שימוש בעכבר מתחיל לכאוב פרק כף היד? כמובן! ממציאים עכבר אולטימטיבי העונה לשם עטלף ושיש לו מנגנון רחיפה המבוסס על מגנטים חשמליים.

 

לראות את הנולד – פיתוח אולטרה סאונד ייחודי מבית ג’נרל אלקטריק מאפשר להציג אולטרה סאונד באמצעות אלגוריתם ממוחשב אשר הופך את התמונה לתלת מימדית ואף מאד ריאליסטית. באופן זה ניתן לצפות בתהליכי הגדילה וההתפתחות של העובר, ולצפות בכל שקע ובליטה המוצגות באמצעות טכניקה המראה תבניות עור ברורות, המשמשות גם את הרופאים לאיתור פגמים בעובר. יחסית לתמונות השטוחות המתקבלות ממכשירי אולטרסאונד קונבנציונליים, אין ספק שמדובר בהתפתחות מרשימה עם תמונות באיכות מעולה.

 

נוחרים בלילה? אל דאגה. כרית מיוחדת עליה תניחו את ראשכם, תתחיל לרעוד בחוזקה כבר מהנחירה הראשונה. אין ספק שזו יכולה להיות מתנה פופולרית מאד לבני הזוג הנוחרים שלכם.

 

גאדג'טים

 

קצת צחוק לא יזיק – מתביישים ללכת לשירותים בביתם של המארחים שלכם? קחו איתכם מכשיר קטן שישמיע קולות של הורדת מים, ואשר יסתירו את הקולות האמיתיים שאתם משמיעים בעת השהייה בשירותים. הזוי אך נמכר בשוק.

 

פייסבוק yyydeals

 

כנסו לפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים על כל הכתבות הכי שוות  


18/02/2014

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

איך להאריך את חיי הסוללה

13 צעדים להארכת
חיי הסוללה

איך לשבת נכון מול מחשב

איך לשבת נכון
מול מחשב

נזקי ראיה שנגרמים ממחשבים ואיך להימנע מהם

נזקי ראיה ממחשבים
ואיך להימנע מהם

איך גולשים באינטרנט בלי להשאיר עקבות

איך גולשים באינטרנט
בלי להשאיר עקבות